باز کردن قفل درب باز کردن درب ضد سرقت

باز کردن قفل درب ضد سرقت در رشت

باز کردن قفل درب ضد سرقت

آیا می دانید باز کردن قفل درب ضد سرقت در کلید سازی شبانه روزی گیل کار رشت به چه شکل است؟ شاید اکثر افراد به این شکل تصور کنند که قفل درب ضد سرقت به هیچ صورتی باز نمی شود. اما در جواب این فکر باید گفت تمامی قفل در های ضد سرقت باز خواهند شد و روش های مختلفی برای باز کردن درب ضد سرقت وجود دارد.

هنگام گم شدن کلید قفل درب ضد سرقت حتما بسیار ناامید می شوید، چرا که می دانید این نوع قفل های ضد ضربه و سرقت، بسیار ایمن هستند اما همانطور که کمی قبل تر گفتیم، باز شدن و آزاد شدن قفل کاملا بستگی نوع قفل درب ورودی ساختمان دارد. ما متخصص باز کردن قفل درب هستیم حتی در ضد سرقت.

انواع درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت چینی

در ایران دو مدل درب ضد سرقت وجود دارد. در ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترکیه. اما از کجا می توانیم بفهمیم درب ضد سرقت ما ساخت کدام کشور است؟… در ضد سرقت ساخت کشور چین اولین دری بود که وارد ایران شد. در نمای اولیه این درب ضد سرقت هنگام قفل کردن ، از چند جهت زبانه هایش قفل می شوند و دستگیره بزرگ و یک تکه بر روی در دارد. در حال حاظر این درب در ایران منسوخ شده است و دیگر به فروش نمیرسد.

درب ضد سرقت ترکیه

درب ضد سرقت ترکیه از لحاظ سبک ساخت بسیار زیبا تر است و چالش های در ضد سرقت چینی را ندارد. این در با هزینه کمتر از ترکیه وارد ایران شد. پس از آن این مدل درها در ایران ساخته و فروخته شد. این درب معروف شده به درب ضد سرقت “طرح” ترکیه. در کمال تاسف سارقین این در را هم باز می کنند.

باز کردن قفل درب باز کردن درب ضد سرقت ترکیه

چگونه از باز کردن درب ضد سرقت جلوگیری کنیم؟

شما با مشاوره گرفتن از کلید سازی شبانه روزی گیل کار رشت و نصب قفل درجه یک می توانید جلوی سرقت سارقین را بگیرید. با نصب قفل های امنیتی و حتی قفل های الکترونیکی هوشمند با یک بار هزینه به بالا ترین سطح امنیت می رسید. به این شکل دست سارقین از منزل شما کوتاه خواهد شد.

باز کردن قفل درب ضد سرقت

این سوال برای همه وجود دارد که اگر کلید قفل درب ضد سرقت خود را گم کردیم یا جا گذاشتیم چه باید بکنیم ؟…

برای بازکردن درب ضد سرقت پیشنهاد ما این است که در ابتدای کار با یک کلید ساز ماهر تماس بگیرید. کلید سازی شبانه روزی گیل کار رشت متخصص در باز گشایی درب های ضد سرقت و فوق امنیتی است.

باز کردن قفل درب باز کردن درب ضد سرقت

بار ها مشاهده شده که مشتریان خودشان اقدام به باز گشایی درب کردند و هزینه و اسیب به درب خود رساندند و حتی کار را برای ما هم سخت تر کردند. پیشنهاد ما و بزرگ ترین کمک و راهنمایی به همشهریان عزیزمان تماس با کلید سازی شبانه روزی گیل کار است. بارها از شهر های دیگر با ما تماس گرفته شده و تیم ما در تمام نقاط استان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. پس در صورت باز نشدن قفل درب ضد سرقت خود اصلا نگران نباشید و با ما در کلید سازی سبانه روزی گیل کار همراه باشید.

قیمت باز کردن قفل درب ضد سرقت در رشت

هزینه خدمات کلیدسازی شبانه روزی رشت با توجه به خواسته های مشتریان متفاوت است. برای مثال هزینه باز گشایی قفل درب معمولی با درب ضد سرقت تفاوت دارد. اما به طور کل ، تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه کلید سازان محاسبه می‌شود. از همین جهت جای هیچ گونه نگرانی درباره قیمت و تعرفه کلید سازی سیار در رشت نداشته باشید. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با بالاترین کیفیت خدمت رسانی کنیم و قیمت مناسب را از مشتریان خود دریافت نماییم.

علیرضا نوبخت

12 نظر

    1. سلام بله کلید سازی شبانه روزی گیل کار در رشتیان هم به صورت سیار بازگشایی درب ضد سرقت رو انجام میده

  1. ممنونم از این اطلاعات عالی
    آیا علاوه بر باز کردن درب ضد سرقت توی رشت توی اطراف هم این خدمات کلید سازی رو انجام میدین؟

    1. سلام وقت بخیر
      کلید سازی گیل کار تمامی مناطق داخل رشت و گیلان رو پوشش میده و خدمات کلید سازی سیار ما در همه جا برای شما در دسترسه

    1. کلید سازی شبانه روزی گیل کار به صورت 24 ساعته باز كردن قفل درب ضد سرقت رو انجام می ده و در هر ساعتی می تونین تماس بگرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *